logo

THY’DEN MUHTEŞEM GALA !

Türk Hava Yolları’nın Taipei seferlerinin başlamasının onuruna Tayvan W Otel’de gala gecesi düzenlendi. sürprizlerle dolu geceye halk oyunları ekibimiz damgasını vurdu.

gala_ortama

Gala’ya Türkiye’nin Taipei Ticari Ateşesi İsmet Erikan, Tayvan Ulaştırma Bakanlığı yetkilileri, sivil havacılık otoriteleri, işadamları ve seçkin bir davetli topluluğu katıldı. Gecede konuşan THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur,  “Taipeyi’ye günde bir seferle başlıyoruz. Bugün A340  uçağıyla geldik. Yakın zamanda buraya tamamen yatan koltuklara sahip olan boeing 777 uçağımızla değiştireceğiz” dedi.

ahmet

“TAİPEİ THY İÇİN ÖNEMLİ BİR PAZAR”

Taipei’nin sıradan bir destinasyon olmadığına dikkat çeken Olmuştur, ”Taipei’de yılda 11 milyon insan yurt dışına seyahat ediyor. Bizim için Taipei uçuşları çok karlı bir nokta olacak. Çünkü dünyada en fazla noktaya bağlantı veren hava yollarından biriyiz. Afrika’da 43, Avrupa’da 102 ve Ortadoğu’da 45 noktaya uçuyoruz. Taipeli yolcularımızı İstanbul’dan en iyi bağlantılarla ve en iyi ürünle taşıyacağız. Karşı taraftan bakıldığı zaman da buraya büyük bir turizm potansiyeli var. Az önce Taipei Turizm Ofisi temsilcisiyle de görüştük. Kendileriyle beraber ortaklaşa, Taipei’den İstanbul’a oradan da dünyanın cazibe merkezlerine tanıtım turları düzenleyeceğiz” diye konuştu.

atese

“İŞ ADAMLARIMIZ YATIRIMA BEKLİYORUZ”

Misafirlere hitap eden Türkiye’nin Taipei Ticari Ateşesi İsmet Erikan ise Türk işadamlarını yatırım yapmaya çağırdı. Erikan, “Tayvan’ın Türkiye ile ticari ilişkileri güçlü fakat yeterli değil. Biz burada çok daha fazla potansiyel olduğunu biliyoruz. Özellikle Türk iş adamlarımızı Tayvan’ın mercek altına almalarını ve buraya sadece ithalat için değil, ihracat yapmak üzere gelmeye davet ediyorum. Her türlü meyve, sebze yenilebilir gıda ve yağlar ile tekstil Türk iş adamlarımız için burada çok iş yapabilecekleri sektörlerin başında geliyor. Doğal taş ve mermer çok önemli Taiwan için. Türkiye Tayvan’ın mermer ihtiyacının yüzde 70’ini karşılıyor. Ancak biliyoruz ki Türkiye’de bu ihtiyacın yüzde 100’ünü karşılayacak mermer yatakları var” şeklinde konuştu.

cekilis_1

GALA’DA ÇEKİLİŞ SÜRPRİZİ !

Konuşmaların ardından gala gecesinde davetlilere dağıtılan biletler için sürpriz bir çekiliş yapıldı. Çekilişi kazanan Şin Main adlı Tayvan’lı bayana, THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur gidiş-dönüş business THY bileti verdi. Olmuştur “Tebrik ederim sizi mutlaka Türkiye’ye bekliyoruz” dedi. Şin Main de “Özellikle İstanbul’u çok seviyorum. Bir kez gitmiştim, tekrar geleceğim” diye karşılık verdi.

ahmet_bayan

TRT TÜRK HALK DANSLARI TOPLULUĞU COŞTURDU

Gecenin diğer sürpriz ise TRT Türk Halk Dansları Topluluğu’nun muhteşem gösterisiydi. Balo Salonu’na Karadeniz oyun havalarıyla giren topluluk; sırasıyla Zeybek, çiftetelli ve Kafkas halk oyunlarından örnekler sergiledi. Gösterinin finalinde ise Karadeniz uşakları salonu Trabzon kol bastısı oynayarak coşturdu. Davetliler kol bastı oynayan ekibi ayakta alkışladı.